Ibland sjunker jag till botten, det är bara så

Efter att ha sovit enstaka timmar inatt, vaknade super tidigt fast jag hade sovmorgon så är jag deng trött.  Haft lektioner på förmiddagen och ridning på em.
Vi red för Berit och skulle träna inför ridprovet, jag ska ha Blika så red henne idag. Det var allt mellan att kunna skritta på hellång tygel, skänkelvikningar, volter, gångarter, halt och halvhalter, samling, ridvägar, rida utan stigbyglar, ja inprencip allt inom ridningen. Är så himla trött just nu så orkar inte sitta och skriva ned, känns som det skulle bli väldans långt då. 
 
Kan väl säga att allt gick bra förutom mindre bra mot slutet i galoppen. Jag måste verkligen få bort frustrationen när det går dåligt för grejjen är att när jag väl får igenom något och det går bra så tänker jag bara på det negativa. Det blir aldrig kul för varken mig eller hästen när det blir så och allt man tänker " det gick inge bra för jag kunde gjort de å de bättre"... same shit liksom, det är bara att försöka träna bort det.
 
Självförtroende saknar jag nästan helt känns det som, det är i efterhand jag tänker " fasen, det mesta gick ju faktiskt grymt bra, inte tusan åker man häst heller". Jag har så mycket bagage med mig som jag inte kan dumpa. Blir grymt besviken på mig själv varje gång då hjärnan hela tiden möltar i mig vad jag kunde gjort bättre ISTÄLLET för vad som faktiskt gått bra. 
Önskar mest av allt att jag kunde med en blinkning få bort det är sämsta självförtroendet och allt annat dåligt. Kom igen nu kompis, det går bra nu....
 
Under em har jag och Frida åkt runt lite, hämtat alla praktikanter på travet, vart lite överallt. Dengtrött!
 
Som kakan på toppen gick jag på jour idag vilket betyder att klockan är ställd på 05:45, gonatt and chiao!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback