Jag bara pluggar och pluggar, exakt varje dag...

Hej! Just nu sitter jag nere och håller på med isländskan, har haft massa annat så har struntat i det totalt. Kan grunderna osv men nu när det kommer till grammatik och det var  över 40 sidor beskrivande hur det ska böjas osv... svaga och starka ord och allt vad det nu är. Vem kom på den isländska grammatiken? Usch vad hemsk. Jag vill bara dö.
 
Fy tusan, det här gjorde inte min dag bättre så läser på lite fraser i stället så kanske min hjärna orka jobba igen. En helt vanlig Lördagskväll... måste jobba med idrotts, genetik och andra uppgifter också som ska vara klart imorgon- Det ser man framemo. Eller inte:)
 
Ha en gó Lördagskväll, kanske bakar lite senaer för att muntra upp mig lite.
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback