Todays horses

Hela dagen har spenderats med min allra bästa vän Nellie. Vi åkte ut till Rodi, red honom lite i paddocken och vi blev fotade lite. Red även lite i halsring och han skötte sig bra, måste verkligen träna på vändningar i sommar.. Bilderna nedan är från idag. Foto: Nellie

Sen åkte vi till Nellies stall, jag fotade hon och hästen Ida. Dem är så fina tillsammans och min kamera förvånade mig idag, vart nöjd då dem inte vart för ljusa eller för mörka utan hittade en bra balans mellan slutare, bländare och iso:n. Vi red även ut på en barbacka ut på Blesi och Mestur. Mycket skratt och roligheter, tack underbara Nellie för en glädjefylld dag! 

Bilder på Nellie & Ida kommer inom kort:-)
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback