Trötter, hej å hå

Godmorgon, eller rättare sagt godeftermiddag.. Jag har sovit typ tre timmar i natt så vaknade lite på "fel" sida. Imorse kollade jag på tävlingarna, rikigt fina ekipage. Roligt att se trots det knäppa vädret. Gick in och sen sov jag några timmar för att ta igen missad sömn, vaknade upp och mådde lite bättre så jag började städa...
Förstår seriöst inte vad som for i mig sometimes. 
 
Har pratat med min bästa Nellie idag, var SÅ kul att höra hur bra det gått för henne och jag är så stolt över henne!! Hörde även att det gått bra för Rebecca så var ju bara tvungen att kolla resultaten och så glad jag blev... ni är så duktiga!
 
Nu ska jag fortsätta göra något tråkigt, äta och sen kanske iväg med Nina och Annie för å lämna häst...
Ha det bäst, ni får förmodligen inte så mycket mer update än såhär för idag, beror på om jag lever eller inte.
HAHA så störtskön bild på Felicia med sin Gimli:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback