Uppdatering- sofia bloggar

Precis kommit innanför dörren efter att ha vart i Östersund sen halv 3 idag. Har handlat lite välbehövliga saker och gått på bion Warm Bodies, måste säga att jag var sjukt impad och som en liten mes jag är så satt man åh var super glad över romantiken höhö, slutade ju bra;) Min man är ju huvudrollen så lite måtta må de va..
 
Fick ett mms av min pappa idag, en bild när Fia- min lillasyster- rider på underbaraste Rodi i den stora paddocken. Blev jätte glad! Var ju ett tag sen jag skrev om Rodi att jag ridit han, pysslat och levererat bilder, blir ju lite svårt när jag är här uppe i Jämtland. Men nu när Fia rider han då och då så kommer ni helt klart få update, därför kommer hon börja blogga lite dem gångerna hon är ute hos underaste hästen. 
Dem kommer ha så roligt tillsammans och Rodi kommer lära henne en massa!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sofia bloggar:
Hej! Idag red jag Rodi, han var jätte duktig! Vi töltade, travade och skrittade, gjorde volter osv. Rodi var lite pigg i början men efter ett tag så blev han jätte lat. Men det gick bra, får se nästa gång jag sticker ut till han
Han var lite busig när han skulle få sin krubba och ville gå iväg och sen ville han inte gå till hagen, han är roligt lilla knashästen! Jag måste lära mig att bli lite mer bestämdare vilket då känns tryggt att rida Rodi, vi båda måste också bli mer avslappnade även fast jag vet att han är väldigt på "hugget" och vill se/veta allt som händer:) Kram Sofia!
Min lillasyster på världens bästa Rodi<3 Fick denna bild skickad av pappa idag, dem är så söta och rider i den stora paddocken nu! Min lilla Rodi kommer lära henne mycket<3
Mer uppdaterad kommer här www.islandsteam.blogg.se



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback