Vissa saker vill man aldrig glömma

Ska strax gå ner och gymma, var ju så himla kallt ute även fast det lockar att springa ute nu när vägen mot Kluck är så himla bra, inge snö där. Men efter idag tänker jag bara "brrr"!
 
Glömt visa er filmen jag och min lillasyster gjorde när vi var hemma. Han är så himla go lilla Rodi, det är nästan helt ofattbart att han kommer till grinden när jag ropar på honom när jag för drygt ett år sen nästan aldrig fick in honom. Det är fortfarande som i en dröm. Men allt detta har fått mig tänka på en ny bana, man måste verkligen förtjäna hästens förtroende och det var det allt värt när jag i slutänden står där med en allra bästa vän....

Dela, gilla och sprid vidare på era bloggar/fb, skulle vara grymt guld!
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback