Hejdå underbara ni:(

Nu har jag nått en gräns jag inte klarar av att hantera, jag har ingen ork eller energi att fortsätta bloggen när det som hänt har hänt. Jag hoppas ni förstår, jag mår allt annat än bra och kan knappt stå på mina ben. 
Därför har jag bestämt att nu efter en lång tid, stänger jag ned bloggen. Hur länge vet jag inte, jag måste få kunna leva ett normalt liv först, innan jag brister totalt. Tack mina underbara läsare för den här tiden!
 
 


vilken söt blogg! :)

Svar: Tack!!:)
elin eriksson

2013-02-09 // 01:55:28
» emma

NEEJ sluta inte blogga!!! neej din blogg är underbar
du gav mig lite självförtroende med min ridning du är en himla fin förebild snälla sluta inte blogga!

Svar: Hej Emma! Vad glad jag blir för din kommentar, som sagt så måste jag landa på jorden. Det är inget riktigt hejdå, jag kommer tillbaka med storm när jag fått ordning på allt och när jag dessutom har möjlighet att fota:) Kram!!
elin eriksson

2013-02-10 // 00:47:09

Men vad har hänt? :(

Svar: Hej! Massa i ryggsäcken som ligger å skräpar, börjar få ordning på allt men kommer inte börja blogga än på ett tag. Måste landa lite mer på fötterna, men nu när jag fått tid till att tänka mer så kommer jag troligen börja på ett riktigt stort projekt! Tappa inte hoppet, jag kommer tillbaka!:)
elin eriksson

2013-02-11 // 22:56:36

ELIIIIN, vi saknar dig här på bloggen!! Det var vi som ringde dig, KRAM SANNA OCH EBBA!!!

2013-02-13 // 22:52:59

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback