Odinn's vintertölt Romme

Hej! Hur mår ni? Själv mår jag bra, men samtidigt helt slutkörd.. Jag kom hem sent i Fredags efter en mycket lång hemfärd. Åkte från Wången klockan 12 vid lunch och efter att fått reda på att första tåget var sjukt försenat och därmed skulle jag missa alla andra tågbyten så kändes det som att det var det sista jag behövde. Slutade med att SJ fick boka biljetter åt mig, sitta på 6 olika tåg, ta bussen till Fagersta för att sedan bli upphämtad...
 
Nåväl, i Lördags var det första gången på nästan 2 månder jag fick krama om Rodi, det kändes bra att få sitta på hans rygg igen. Jag kände igenom honom lite då vi skulle åka till Romme för tävling dagen efter. 
 
I Söndags var det då Odinn's vintertölt på Romme, jag & Rodi deltog i T3 (tölt bättre) och 3- gång bättre. Man red på rakbana och underlaget var verkligen jätte bra! Ritterna kändes otroligt bra, trodde verkligen på en final i tölten då vi satt de så bra men tyvärr blev det inga finaler(de fem bästa fick rida finaler direkt efter varje klass, inga poäng eller domarkommentarer utgavs). Var så grymt kul och ökade tölten satt vi bra, speciellt i 3-g där vi la ökade tölten på sista raksträckan, vilken power han hade. Verkligen jätte kul:-)
 
Jag kommer börja blogga lite lätt igen, väntar bara på "rätt tillfälle". Kommer fortsätta på denna blogg då jag har lång story med denna blogg, kan inte bara radera den. Känner inte heller för att starta en ny. Kommer bli lite förändring osv, men det kommer ni nog märka:) 
Bilder fr&aring;n Romme idag, b&auml;sta Nellie f&ouml;ljde med och tog &auml;ven n&aring;gra bilder. Tack b&auml;sta du&lt;3<br />
<br />
Jag och Rodi hade sjukt kul idag! T&ouml;lten satt vi j&auml;tte bra och jag &auml;r super n&ouml;jd, kunde nog inte g&aring;tt b&auml;ttre. S&aring; stolt s&aring;:-)Bilder fr&aring;n Romme idag, b&auml;sta Nellie f&ouml;ljde med och tog &auml;ven n&aring;gra bilder. Tack b&auml;sta du&lt;3<br />
<br />
Jag och Rodi hade sjukt kul idag! T&ouml;lten satt vi j&auml;tte bra och jag &auml;r super n&ouml;jd, kunde nog inte g&aring;tt b&auml;ttre. S&aring; stolt s&aring;:-)Hahahaha Ass&aring; mitt ansiktsuttryck &auml;r bara f&ouml;r h&auml;rligt.. Hahah!!Yeeeee vi flyger



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback