Alla kan klara av att leva, man väljer bara hur!

 
Känner mig fruktansvärt glad, lycklig och har en sån bra feeling över livet. Jag har mist väldigt mycket under dem senaste åren, både personer som stått mig nära men även djur, jag har velat fram och tillbaka, gjort bra och dåliga val. Otur har jag ofta haft, men iår kommer allt att vända vilket det readn gjorde i slutet på 2012.  Utvecklingen och ridningen gick hur dåligt som helst men nu, nu är jag redo för att komma igång och vara den glada & postitiva Elin jag egentligen är, visa vad jag går för..
 
När jag inte mådde så bra, valde fel umgäng osv, fick jag höra "du kommer inte klara någonting i livet, du förstör ditt liv, dina betyg är sämre än en förstaklassare du kommer aldrig komma in på ens gymnasium" och allt vad man kan tänka sig, jag fick höra det även utav vuxna människor som trodde dem visste exakt vad dem snackade om. Det sårade mig rejält att höra dem orden, jag kämpade varje dag för att klara skolan, har väldigt svårt för matte som jag fortfarande pinar igenom. Men jag klarade högstadiet med ganska bra betyg, jag kom in på mitt 1:a hands val och den skolan jag VERKLIGEN ville gå på vilket är Wången profil Islandshäst- här går jag idag och är nöjd över mitt val.
 
Jag flyttade hemifrån för ett halv år sen, ca 63 mil från dem jag är van vid att umgås med. Klarar mig själv, ser till att jag får mat i mig, somnar i tid, gör mina läxor, tränar, håller mig frisk osv. Jag har fler än ett jobb, kan tjäna egna pengar och göra precis vad jag vill med mitt liv. Jag driver min blogg med underbara läsare och ska snart påbörja en väldigt spännande sak. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad jag har idag, som ni sa att jag aldrig skulle få. Sug på den karamellen.
 
Låter det här som att jag inte skulle klara något i livet, som att jag inte kan något? Jag har utvecklats enorm mycket, jag har allt jag behöver OCH MER än så, jag är faktiskt stolt över mig själv över att ha kommit så långt i livet på kort tid. Så till alla er som inte trodde på mig, vill jag bara säga- NI hade FEL, det är det här jag är BÄST på... ATT LEVA LIVET!Så till alla er som fått höra sånt här, bevisa att dem hade fel, bevisa att ni faktiskt kan få ett bättre liv än alla dem tillsammans... för det har jag fått:-) 
 


Är så inspirerad utav dig Elin sen jag hittade din blogg från ponnysanning, sen dess har du fortsatt var en sann förebild när du kommer med att skänka pengar och så. Vi är många där ute som ser upp till dig!!!! YOU GO GIRL!!

Gör du fortfarande bloggdesigner??? Skriv då till min hotmail

Svar: Åh tack:-)
Jag skickar ett mejl till dig nu!
elin eriksson

2013-01-06 // 14:52:20
» Kim

Åh, kan inte ens räkna hur många gånger folk sagt att jag inte skulle komma in på något gymnasium, här är jag, 6 månader senare, på mitt förstahandsvals gymnasium. Allt går bara man vill.

2013-01-06 // 16:12:23

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback