Isak

Började dagen med att släppa ut Yrpa, mocka och fixa åt henne innan vi skulle ut och trampat upp vägen till distansritten med hästarna, då skulle vi rida den korta rundan som är 2 mil men jag fick byta häst till Isak. Jag hade dock inte tänkt rida hela vägen då det är väldigt jobbigt för hästarna i terrängen. Han var väldigt stressad och vart lite chockad utav travhästarna som inte kunde stå stilla och visste inte vart han skulle ta vägen, vart nog lite för mycket för honom så vi följde inte med. Hovslagar Johanna tog med oss in i ridhuset där Lisa och Pebbles var och red en häst, efter ett tag slappnade Isak av och blev väldigt fin! Lugn i tänket och sättet och så duktig så. 
 
Riktigt roligt att se:)
 
Idag händer det väl inge mer än att Yrpa ska fixas, ska städa om jag orkar, och kanske träna. Vi får se vad dagen bjuder på helt enkelt. Nu ska jag ner och luncha. Ha det gott!
 
 


Fin blogg! Lust med bloglovin-byte? :D
Kraam

2013-01-28 // 08:54:40

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback