promenerat hästar

Åkte ut till stallet om träffade massa glada hästar i solskenet. Skrittade en kort bit på vägen med Dimma, så gick jag en bit tillbaka med henne. Tog in Rodi och pysslade om honom, gick en promenad med honom, jätte mysigt- min solstråle! 
 
Imorgon åker jag upp till kära Jämtland igen, kommer dröja ytterligare 10 veckor innan jag kommer hem igen, förhoppningsvis kan jag åka hem en vecka tidigare om jag får ledigt. Då ska jag anmäla mig och Rodi till en tävling, mest på skojj:) Han har ju mycket mer energi och power på vintern, sånt som ligger i överflöd vilket jag tycker är bra, då gasar han på i tölt haha!
Haft en väldigt skönt lov med några långa sovmorgonar, sååå tacksam för det och är redo för skolan igen... får vi hoppas. 
 
En bild på Skvetta idag:)
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback