Snart är det dax igen- boka redan nu!

Snart är det dax igen!
 
Fredag V.8 åker jag hem i 6½ vecka, kommer då vara tillänglig för fotografering under dessa veckor:
- Hela vecka 9-10
- Halva vecka 13 fram till Lördag vecka 14.
Resterande veckor kommer jag befinna mig på praktik. 
 
Jag riktar mig främst till djurfotografering/ekipage/porträtt av häst m.m, men kan även ställa upp om du vill ha vanliga porträtt. 
 
Kommentera här nedan med;
-Namn, för och efternamn
-Epost adress
 
Boka tid/dag i tid!
Vill du veta mer om priser m.m- kontakta mig!


Glöm inte, imorgon kl.10.00 publiceras mitt och Michaelas inlägg 3!

Inlägget kan väcka känslor och tankar så kommentera gärna det just du tycker och tänker! :D

2013-01-20 // 18:54:33

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback