"sponsrad av pappa"

Hahaha, när man måste göra viktiga saker... leder det ALLTID till något annat, typ som det här;)
 
"Pappa, nu tycker jag vi kommit så långt in i livet.. där din lilla flicka börjar bli stor. Nu är det dax med sponsorer och loggor som ska tryckas. Eftersom du är min pappa, är du och har i hela mitt liv vart en "sponsor" för mig så nu vill du antagligen synas att det är du som ger din dotter ett liv (pengar) vilket är fullkomligt förståndigt.. jag har funderat ett tag och bestämt mig på ett väldigt moget sätt att det nu är dax, din dröm blir sann! Vad tycker du, godkänns de? (PS. du betalar 70% utav trycket och mamma 19% så lägger jag ut för det som fattar vilket är 1%) Nöjet var på min sida:-) Vilken BRA start på året, hoppas du blev lika glad som jag och så vill jag tacka mina lärare som lärt mig så mycket i skolan- hade aldrig kunnat räkna ut %:en annars!
Tack å hej."



» Sara

Naw...Sött!

Svar: hehe:-))
elin eriksson

2013-01-03 // 15:07:52

Haha!

sv: Håller tummarna :D

Svar: Hehe, ibland har man lite humor med sig;)
btw, tycker absolut du ska köpa ett större objektiv sen, oavsett om du ska fotografera porträtt, hästar osv osv. Jag har mitt stora obj Sigma 70-300mm, funkar super:) Bara ett tips!
elin eriksson

2013-01-03 // 15:16:45

sv: Är det väldigt akut? Alltså tar den suddiga bilder på ex auto om man har en van hand?

Svar: Nej nej, den tar ju inte suddiga bilder bara för att du inte har ett större obj. osv men du kommer ju närmre och kan ta mer bilder längre ifrån:-)
elin eriksson

2013-01-03 // 15:27:38

sv: Haha vad bra. Jo men det ska jag absolut göra någon gång, kommer nog bli sugen på det när jag väl har en bra kamera :)

2013-01-03 // 15:37:16

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback