Super Elin idag- mot gymmet

Godmorgon mina underbara läsare!

Hade gärna velat sova några timmar till eftersom jag somna sent, men här i boendet får jag vara glad som sov till 11... Har satt på mig träningskläder och gjort frukost, ska snart bege mig ner och träna, efter jag gjort klart lite saker vid datorn. 
Saknar redan min stora fluffiga björn där hemma, känns konstigt då jag var hos Rodi näästan varje dag men nått undantag. Jaja, bara nån månad kvar tills jag åker hem igen. Ska nog ta sportlov en vecka tidigare då jag vill tävla med Rodi, sen känns det som... vem vill inte ha 2½ veckas lov?;)
Känner mig helt trött och blä, så kanske är ett träningspass jag behöver.
 
Tänkte bara nämna lite kort att jag ev kommer börja blogga för en portal, eller hur man säger. Men allt beror på om vi får ihop allt med design osv, är väldigt noga med att det blir bra:) Ha det bra så länge!
 


Godmorgon! Ha en bra söndags morgon! :)

Svar: Tack själv du!:)
elin eriksson

2013-01-06 // 14:10:37

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback