Taggad på livet!

Första skoldagen på det här året och vi började klockan 10, hade en lektion med Matte och sedan börjar vi inte förrän halv två, då har vi ridning. 
En väldigt bra dag att starta med, vi har dessutom riktigt fint väder här, ganska varmt och solen är framme. 
 
Jag är verkligen redo för att rida här igen, som jag skrivit nån gång tidigare gick det dem senaste 2 förra gångerna sämst när vi red för Berit. Så jag hoppas att jag hunnit tänka och laddar om, det är sånt som medföljer i livet, allt kan ju inte gå som på räls;) Man går grymt bra med vissa hästar, och vissa hästar funkar man inte alls ihop med, men det är något positivt för då har man chans att lära sig ännu mer. 
 
Grymt taggad över livet bara, och känner mig extremt glad. Som det ska va! 
 
Måste bara lägga upp den här filmen på mig och Rodi, har knappt visat den på bloggen.. kanske en gång? Har glömt bort att den fanns med. Gillar den faktiskt så sjukt mycket, likaså musiken. Dela, gilla och sprid vidare:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback