S U P R I S E....

......"Elin är inte tillbaka, fast ändå så är hon ju det" Just nu håller jag på att fixa photoshop, all denna elände med nedladdningar och skit... men värt det i slutändan. Kan ju säga att ett nytt objektiv snart landar i mina händer, är dock röd imorgon så vet inte om det levereras något då? Annars får jag vänta hela helgen och hoppas det kommer i början av nästa vecka, dem brukar vara ganska snabba med leverans annars:) Har såna fina föräldrar som ställer upp i alla lägen. 
 
Det ska plåtas hela sommaren, en ny blogg, nytt namn, ny design, nytt allt kommer förmodligen komma. Får se om det blir två eller en blogg, hehe suprises är det gott om... även för mig själv. Är föressten hemma på sommarlov just nu och allt är så grönt och fint, massa färger är framme. Får se nästa gång jag uppdaterar här, känner mig så pepp när massor av läsare är kvar här, statistiken går upp för varje dag konstigt nog:)
Och en till sak som hänt, vi är nu kvalade till Lag-SM med tredje bästa kvalpoängen, dock är Gambri halt/behandlad just nu men ska vara klar till start enligt vetrinär, får hålla tummarna!!
Kram- www.islandsteam.horseworld.se
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback