Home sweet home♥

Äntligen hemma från Gävle efter en rejäl omväg, våran GPS ville ta oss nån helt annan stans. Skönt att vara hemma och mysa med mina favorit hundar, blir att sova tidigt idag också då man ska upp tidigt. Blir takturs istölt imorgon, jag ska dock inte tävla, är också väldigt feg för isen men ska nog vara lite hästskötare och kolla på fina ekipage. Elin(på Freyr eller Segull??) & Eva(med Skvetta) ska tävla, även Rebecca(samuel) & Jamila(straukur)- hejja hejja!
 
Tar med mig kameran just in case, kommer ju inte vara inne på isen så får se hur det blir... Sen ska jag komma igång med fotografering ute i stallet och lite överallt, lär komma igång med allt i bloggen nu efter praktiken;)


 
 


Hej ! Just nu har jag frågestund på min blogg , alla som frågar något får självklart en länk ! Det skulle vara jätte kul om du skulle vilja ställa några frågor ! Kram :)

2013-03-23 // 09:48:46

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback