Nu har Hanna åkt, jag åker imorgon:)

Idag åkte min två veckors sambo, så nu sitter jag här helt själv men musik på och lagar lite mat. Har setat och lyssnat på hästarnas tuggande i stallet som hörs in genom väggarna. Hur ska jag klara natten? Nejdå men det går nog bra, lite läskigt bara när man måste på toa.. springa genom stallet hehe:)
Jag åker hem imorgon vid lunch, då har min kära far lovat mig Donken på hemvägen, skräpmat har blivit standard dessa två veckor som gått.
 
Jag & Hanna fick chocklad och pressentkort på bio av världens gulligaste Jamila idag. Gissa om vi vart glada:-)
På Lördag så ska jag på Takturs Istölt, Eva och Elin ska tävla. Även Jamila och Rebecka ska dit, så blir ett hejdå imorgon och ett hej dagen efter.
 
Är helt slut i kroppen, träningsvärk och så men OJJ vad jag lärt mig massor! Men är inte sista gången jag kommer hit kan jag lova.. älskar det här stället så är nog tillbaka inom kort;)
           



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback