praktik dag 1

Startade denna dag halv 9 på morgonen, fodra hästar och gått igenom foder&stallrutiner/ sysslor. Kan inte påstå att det är mycket "skit göra", tog drygt 1½ timma att fixa det som skulle göras pluss lite till. På förmiddagen så longerade vi först en unghäst, efter det longerade vi en annan häst som är mer erfaren vid detta.
 
Jag och Hanna red 6 hästar på em
 
Känns verkligen som vi hamnat på rätt ställe, trivs jätte bra här och vilken tur att jag kunde dra med Hanna också då det knappt finns internet, vi har fått gräva vår egna frys och det är väldigt ensamt om man är själv, finns inte så mycket att göra under kvälls tid. 
 
Ha det bra så hörs vi, här kommer lite bilder från idag!

Bild: Bor man mitt ute i ingenstans får man allt bygga sin egna frys som riktiga lantisar!:)
Första natten i Gävle, vi fick gräva ned våran mat ute i snön å hoppas inget djur tatt de imorse, så idag grävde vi en mer rejäl "frys" haha!
 
 


Åh vad kul! Jag praoade där en vecka i höstas och bodde helt själv, haha det var ju ganska ensamt ;)

Svar: Haha kan förstå det, men det är rätt mysigt att ha hästarna precis utanför:-)
elin eriksson

2013-03-11 // 20:27:19

Riktigt fina bilder :)

Svar: tack:)
elin eriksson

2013-03-12 // 16:23:37

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback