Elin is back.

Elin ska skärpa sig från och med nu!
Det hjälper inte av att sitta och deppa här hemma för att man är sjuk och inte kommer ut till stallet, utan måste peppa mig hela tiden komma på nya saker och bli inspirerad! Denna blogg ska inte innehålla några lååånga trista och deppiga inlägg längre och även om jag inte är i stallet så tillkommer ju foto i bloggen som mitt andra stora intresse.
Sen igår har det varit fullt med snö, suuuper kul! Finns bara saker att vara glad över och föressten så är jag typ frisk, eller ja ska iallafall till skolan imorgon.
Längtar sååå mycket till stallet, ni vet den här känslan som tex man är sugen på godis? Ja typ så känns det som.
Och efter veckor med undrar nu när det börjar närma sig, så tvekar jag mer och mer... vad vill jag bli, vad vill jag gå?!? Men nu ar jag tänkt efter och vet exakt, har även extra planer. Kommer söka in i första hand på Wången och hoppas på att jag kommer in!!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback