God Jul alla läsare!

Hoppas ni alla har haft en bra jul, jag har bara tillbringat den hemma med familjen men lika bra för de! Nu är jag 2tusen rikare + lite kläder, gissa om jag vill shoppa nuu? Men än har jag inte fått julklappar från släkten från mammas sida än men får säkert pengar där också höhö.
Fanny var även ned ikväll och lämnade en julklapp, nämligen en lila CRW tröja- super fin♥
Tack lillasyster. Fanny är inte helt borta denna helg, men nästa helg bor hon är som vanligt igen.... känns ganska ensamt utan henne haha!
Idag sover hos henne lillebror som bor typ granne med mig, så blir väl att va med henne imorgon och hoppas hon kan följa med till stallet imorgon. Har nämligen beställt fint väder imorgon.
Jag kan inte hålla mig borta från stallet så åker troligtvis dit imorgon, tänkte pyssla om Frami och gå en sväng längs forsen ( om de nu är de) därför har jag beställt fint väder. Kanske rida? Ja vi får allt se:-) Måste smörja alla sadlar och träns så man får det gjort, så ska väl göra det också jag tycker det är rätt kul när man har nån att snacka med, då går det snabbt:)






Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback