I am- Black And White

Nån som planerar att spendera alla sina pengar på mellandagsrean, eller har ni redan åkt idag?
Jag har suttit och kikat på saker som jag ev ska köpa det blir ju inte på pricken men har hittat lite saker jag vill ha - om det finns kvar- och sedan kommer jag och systra min på Fredag kasta oss över saker. Ena stunden badar man i pengar, nästa.... ja ni vet ju vad nästa slutstation är- pank!

Hoppas man hittar nått på Hööks som man INTE har, hittar jag nått jag vill ha som jag redan har - typ som piké tröjan- så får man väl ta en annan färg- typ som piké tröjan- hur som helst tror ja jag kommer bli nöjd:)


så fort jag får tid tänkte jag dra ner på stan och shoppa loss lite. :)

2011-12-27 // 04:55:33
» Elin

låter bra de;)

2011-12-27 // 10:34:35

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback