på med vinterjackan!

Märks att vintern börjar komma nu, vid denna tid brukar ju jag vara ute och fota men nu är det bläcksvart ute.Så satt och redigerade lite bilder från Maskeradtävlingen på Freja, den första bilden på henne och hästen(vet dock inte namnet) är bara för grymt snygg! Den sista är på mig & Gordon:)
Eftersom det är tisdag idag betyder det läxdag men har bara slappat och ska snart äta en stor chokladbit som väntar på mig.
Har även en från Västerås som vill att jag kommer och har lektion för hon och hennes pålle, kul att så många är öppna.. jag själv lär mig ju så mycket utav dehär också vilket jag tycker är jätte kul! Men än är livet långt, är ju bara 15 så tänker leva livet lite bättre än vad jag borde:-)
Ni glömmer väl inte Fridas hemsida? www.kungaskogen.com Om ni är sugna på att börja på världens härligaste ridskola men snälla och gulliga islandshästar så kolla in, finns även andra tjänster m.m
Kungaskogens Islandshästar =Kungligt bra i kunga stallet


Hästen som Freja rider heter Funi :p

2011-11-15 // 20:50:25
» Elin

Okej, då vet jag de^^

2011-11-15 // 21:06:27

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback