Svar på fråga:

Kände enklast att göra ett inlägg om de så här kommer svaret på din fråga:
- När jag kommer till stallet brukar jag inte veta precis vilka som behöver ridas, så då är det svårt att tänka ut något speciellt. Men jag vet oftast hur de hästarna behöver ridas och vad som behöver tränas på så allt sitter i hjärnan eller ja inte allt då, de behövs mycket råd och tips däremellan.
Jag brukar göra det jag känner för och går på hur hästen är i beteénde, hur är den i temperament, och därefter kommer jag på roliga övningar. Jag tycker det är lättare när man sitter uppe på hästen då ser man ju allt ''framför sig'' man kommer på nya saker och hittar nya vägar så jag lägger liksom aldrig upp ett ridpass på ett speciellt sätt. Jag skulle säga att när jag har idé torka och blir lite spänd i sadeln... ja då ser nog min ridning i paddocken rätt tråkig ut haha så de är tur att man har folk runt om sig:p När jag rider Erill så vet jag ungefär nu hur han rids bäst, så då vet jag även vad jag behöver jobba på men de bästa råd jag kan ge är att alltid komma ut till paddocken osv med en idé det går ju enklast då;)
Hoppas de var lite svar på din fråga, kan nog inte förklara mig bättre haha lite förvirrad inlägg kanske^^



» emma

hej :)

jag undrar vart du köpte ditt 300 objektiv och hur mycket det kostade? Jag har också en Nikon d3100 och jag vill ha ett långzoom objektiv.. :)



tack på förhand!

2011-11-05 // 21:21:05
» Elin

Hejsan!

Jag fick det när jag fyllde år, tippar på att de kom från netonet men kan inte säga något säkert;) Det är ett Sigma objektiv... kan tyvärr inte ge så mycket mer svar på de:)

2011-11-05 // 21:27:37

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback