rolig rubrik;)

När jag kom till stallet fick jag den glada lusten att mocka, haha ja jag tycker om att mocka då kan man tänka på saker samtidigt som man fördriver tiden lite extra;) mockade 5eller 6 boxar och lösdriften, de va inte mycket i varje box så de gick snabbt:)
Känns inte kul dehär. Red Bliki idag, ingen lång runda heller och mest bara i skritt. Provade att rida i tölt och trav de gick rätt så bra och +:et är väl att Bliki har en väldigt mjuk och frän trav så de gick galant. Kände dock har smärtan från höften, men jaja de är sådana smällar man får ta för de va då inte värre än nått annat här i livet.
De fick bli en skrittrunda tillslut då jag insåg att de va bäst så, men jag tränade på min sits och vart jag har mina händer, osv. så nästa gång Frida....då ska du få se vad duktig jag är;) värsta proffset här......
Såklart så började de spöregna och jag frös så in åt skogen i 1½ timma, de va nog de längsta minuterna i mitt liv.
Kom hem och tog en låååång och varm dusch, som jag längtat! Sen blev de spagetti och köttfärssås efter de. Nöjd och belåten trots ont i höften och en svinkall kväll.
Inga bilder tyvär då de som vanligt ska regna när jag är i stallet, haha!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback