lite text + L Ä S A R Fråga

Första natten på boendet, min kära mora och far fick stanna tills jag blev trött och då gick dem ned till deras lyx lya. Här är det 20 rum med rum i sig, och jag var den enda som sov här. Var skiträdd när jag skulle sova, det är dessutom en as äcklig korridor, så jag låste alla dörar in till mig och försökte sova direkt.
 
Imorse roade sig mina föräldrar med att banka på posten så man satt och var as rädd tills jag insåg att det nog var dem, öppnade dörren, kollade om kusten var klar i korridoren och kuta! Haha x) Ja, jag är nog inte den enda som skulle vart super rädd för att bo här själv, men som tur är kommer Amanda och några andra idag.
 
Jaja nog om de. Kommer bli väldigt annorlunda bloggning för min del, sitter och klurar ut vad jag ska blogga om. skolan? nej. Vardagen? kanske. I have No idea. Tar väl det som kommer typ, är inte heller så stort Fan av åsiktsinlägg heller då det kan såra någon eller kännas inriktat osv. Får väl bli om mitt liv här på Wången, Rodi kommer inte bli helt utanför då jag kommer rida honom när jag är hemma. Älskade Rodi<3
 
L Ä S A R FRÅGA: Vad vill ni läsa/se om här på bloggen?
 
 


Vad vackert! Jag känner mig lite efter, men varför har du flyttat? Bor du ensam?:)

2012-08-19 // 13:27:13

Om wången, din passhäst om ni får det?, om lektionerna, vardagen, hästar där, vad du lär dig där osv :)

Svar: Skrivit lite om wången i ett inlägg:) Absolut ska jag skriva om det! Trodde det nästan skulle bli lite tråkigt att läsa om själva vardagen, men vi får väl se om man kan omformulera det på bästa sätt! Tack för lite mer inspiration:-)
elin eriksson

2012-08-19 // 14:27:06

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback