Ridutflykt & grillning

Vi hade ridutflykt, delade upp oss i 3 olika grupper så alla skulle rida så åkte resten mitt ut i skogen för att fixa så vi kunde grilla korv, i väntan medans alla andra kom ridandes.

Jag och Amanda var i gruppen som red hem, alltså den roligaste vägen. Red på gulligaste och underbaraste lilla sauta:) vi red nån helt knäpp väg mitt in i skogen och gjorde våran egna väg, red i bäcken och tillslut kom vi i alla fall till vägen. Så kul med galopprace upp för galopp/ kör-backen. Trav eleverna rid också islabdshäst så var kul. Helt slut efter igår och idag, verkligen vart terräng tidning. Men ändå sån häftig upplevelse när vi rider långt uppe och kan se ned på vattnet och allt annat.

Nu sitter jag med Amanda i wärdshuset i väntan på att alla andra ska komma, äta lite pajj och sen ska vi träffa nån Ronney som ska prata med oss, orkar inte, är för trött;)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback