veckoplanering mm

Vecka 31:
Måndag- Västerås
Tisdag- Jag & Rodi åker till Forsen på träning med lagen
Onsdag- Träning med lagen, jag & Rodi åker hem
Torsdag- Rodi rider lektion, åker med Nellie till stallet /sover hos henne
Fredag- Stallet, Jag & Nellie rider ut
Lördag- Firar pappa hela dagen
Söndag- stallet, ev NM med en kompis å träffa annat folk därborta.
 
Vecka 32:
Måndag- Jag & Rodi åker till Götarsvik på träning med lagen hos Tess
Tisdag- Träning med lagen, jag & Rodi åker hem från Tess
Onsdag- Stallet, fixa, packa inför lag-sm, åker kanske till Riddarhyttan med Rodi
Torsdag- Jag & Rodi mot Göteborg med lagen!
Fredag- Lag-SM, Göteborg
Lördag- Lag-SM, Göteborg
Söndag- Lag,SM, Göteborg
 
Fullt upp, fullt upp återigen fullt upp som ni kan se. Är så otroligt taggad och lagom till Lag-sm så har Rodi blivit så underbart fin. Har nog skrivit det några gånger men tycker ju han är sååååå vacker♥ Blir kanske NM imorgon, har inte bestämt mig än för isåfall jag och en kompis åka och så ska vi träffa lite andra kompisaaar därborta... men är så irriterad och så just nu så tror jag tar en heldag i stallet med min lillasyster. Ska städa och ta hem saker för tvätt, sen packa lite inför måndag så jag har det gjort.. dusha Rodi om det blir fint väder. Vi håller och planerar den sista filmen som kommer bli väldigt välgjord, den senaste gjorde vi "bara för att", å visa när vi red i halsring, inget igenomtänkt:) Ååååh lilla Rodi, vackrast på jorden, vi kommer få det grymt bra dem sista exakt 2 veckorna.
 
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback