Shooopping<3

Hej och hallå! Försökt blogga från mobilen men kommer inte in på bloggappen, hm... what's going on?
 
Har vart och shoppat idag, så nu har man ont i fötter, huvud och är pank. Men är väldigt nöjd över inköpen. Köpt julklappar och saker till mig själv, som sagt- riktigt nöjd. Nu ska jag bosätta mig i soffan, kolla klart på X-Factor innan det blir fortsättning utav serien Skins, kan nog vara den bästa serien jag hittills sätt:)
 
Smycken
Hv Polo skal iphone
John Whitaker Hoodtröja vändbar
skjorta/blus från Bikbok
Accecoarer och mascara
återigen julklappar
tubhalsduk
och lite smått å gott:)
 


snygga grejer du köpt!! :)

2012-12-11 // 14:46:30
» Jenny

Åh, vart har du köpt din John Whitaker tröja?

Svar: Har köpt den på Häst e Bäst i butiken:)
elin eriksson

2012-12-20 // 19:57:58

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback