Shopping i Borlänge

Vart och shoppat i Borlänge hela dagen och massa rea. Riktigt nöjd med mina inköp, speciellt blusen... hm.. kanske ha den på nyår istället? Fick ju träningsbyxor i julklapp som jag önskat mig, så köpte resten utav träningkläderna idag. Som sagt, är riktigt nöjd, kommer förhoppningsvis bild på några utav sakerna:)
 
Vart även väldigt chockad idag, några tjejer kom fram och frågade om autograf och redan när jag och min familj åt på donken satt dem där och fnissade och kollade;) Så till er som kom fram vill jag bara säga att jag blev riktigt glad, även fast jag troligen såg helt förvirrad ut.
 
Just nu sitter jag och myser i soffan med min älskade staffe, imorgon blir det stallet! På bild: Ny outfit
 
www.islandsteam.blogg.se



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback