sport all day,

Kollat på sport hela dagen idag, kan ju säga att om man tror det är ett andra världskrig när en norsk, en svensk å en skåning kollar på skidskytte (sverige sög och norge vann) så är det ingenting emot när ett helt gäng fyller sofforna inför världscuphoppningen och den här norsken Andreas säger "de där kan jag hoppa hur lätt som helst, det är ingen sport, hästen gör ju allt, det klrar vem som helst"... då bryter världens största krig ut med massa argumentationer och ja.... haha:)
 
Så less på att blogg.se appen inte funkar än. Men det är väl som det är och den här helgen har jag inte gjort så mycket ändå. Mest bara tagit det lugnt och vart i min egna lilla värld. Nu ska jag sova för en gångs skull tidigt, dem andra dagarna har jag inte fått sömn förrän vid 3-4 tiden på morgonen... kul, nje. Ska inviga min JW tröja imorgon också:)
Suttit bänkad framför tv:n idag. Skidskytte med en norsk, en svensk å en skåning vilket gav resultat till andra världskriget haha!! Nu sitter vi och kollar på världscup i hoppning. Kanske vi har tur med Sverige denna gång med roffe?:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback