The Big Dayy

Tar en sovmorgon idag, sen ska jag städa mitt rum och så sätter vi fart på musiken medans man fixar sig inför kvällen. Det blir en riktig tjej kväll hos oss eftersom pappa ska jobba natt, kul för han;) Ena systern och mamma tar hem några, blir en ganska lugn nyår ändå. 3- rätters och spel, umgås och ha det trevligt. Helt okej att fira in det nya året på det viset än att inte göra något alls. Men hade mer än gärna gått ut, hm.. hoppas man kan tvinga hit några av sina undera vänner. Det visar sig.
 
Innan vi inleder det nya året vill jag bara säga, eller ja.. skriva, att ni gör 2013 till det ni själva vill. Ta hand om varandra, försök skratta en gång om dagen, håll sams med dina vänner och gör goda gärningar. 
Jag har massa saker som ska hända nästa år, massa roligheter. Men det tar vi då;) GOTT NYTT ÅR!!
 
Hur firar du in det nya året?
 
Tumblr_mfv7vp9rqp1ruyks4o1_500_large



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback