Vinter♥

Jag total älskar vintern, kanske inte direkt när det blir super kallt men allt vitt man ser på träden och överallt. Det är så otroligt roligt med snö, rida ut och galopera på ängen i snön. Blir så otroligt fina bilder när solen ligger på och det "glittrar" överallt, vet inte varför men jag gillar vintern- gillar alla årstiden med ett undantag när det blir snöblask, regn eller lerigt.
 
Med andra ord är jag väldigt allsidig person, ingen som hela tiden klagar och bara vill ha sommar. Alla årstider har sina styrkor och svagheter som man kanske tycker bättre eller sämre om. 
Efter vintern börjar ju alla underbara vitsippor komma fram:)
 
En bild på mig och Rodi förra vintern

 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback