FRÅGESTUND

Ingen bloggmotivation alls just nu så tänkte ha en Frågestund. Den som ställer Flest frågor vinner en fet länk samt chans till gästbloggning om ni så önskar! Blogglänk kommer även finnas i varje inlägg längst ned i alla mina inlägg jag gör f.om den dagen jag svarar på allt och några dagar framåt.  Kom ihåg att skriva eran bloggadress!:)
Bara fråga på. Minst 10 frågor om jag ska ta upp det i ett inlägg!



1. Tävlar du?:) (inom ridningen)

2. Favvo ras?:)

3. Fux VS Skimmel?

4. Favvo glass?

5. Vad har du för mobil?

6. Bästa bloggen?:)

7. Har någon i din familj en iPhone?:)

8. Är du mest lik din mamma eller pappa?;)

9. Blondin VS brunett?

10. Vad heter din skola?:)

11. Vad är ditt drömyrke?:)

12. Vinter med sol VS sommar med snö?:D

13. Favorit plagg?:)

14. Gillar du hemkunskap?:)

15. Vad gillar du mest med ditt utseende?:)

16. Hur länge har du bloggat?

17. Säg ditt efternamn och förnamn baklänges?:)

2012-01-17 // 08:02:49

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback