Hiss- Från Horze

Horze Active helskodda ridbyxor, dam

kr 479,00

Beskrivning:
''Horze Active helskodda ridbyxor, dam färg Vit
Damridbyxor i stickad bomull med normal midja. Två framfickor med blixtlås och benslut med kardborreknäppning. Helskodda med Daewoo® skinn i matchande färg. Elastisk linning på insidan med Horze-logo. Mässingfärg på alla detaljer som t ex knappar.''


Min åsikt:
Denna ridbyxa är helt klart en stor hiss från min sida, skulle lätt kunna klicka hem dem på direkten. Jag älskar helskodda ridbyxor och dessa verkar verkligen jätte bra! Priset är helt okej det också, dessutom är jag lite småkär i Horze haha:-)




Horze Active helskodda ridbyxor, dam



Sådana har jag....

2012-01-09 // 22:11:33

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback