Hööks:

Är det bara jag som längtar efter att lite nya saker på Hööks ska komma? Känns som allt på hemsidan/butikerna har funnits iår och man liksom redan har hunnit köpt allt, så väntar spänt efter vår/sommarkatalogen kommer ut!
Måste dock hålla fingrarna i styrd och vänta till allt kommit in på hemsidan då pappa betalar, så kan inte rensa hela butiken på en och samma gång hur gäärna jag än velat!

Jag tycker de brukar komma med en hel del snygga saker, och nya märken som verkligen har bra smak. Därav är kvaliten lite sämre, men jag har så länge jag minns köpt på Hööks så kommer fortsätta med de. Kläderna håller länge beroende på hur försiktig man är med dem, är man som jag och köper skor därifrån så dröjer det inte länge förrns de är sönder igen så det är lite olika från produkt till produkt! Annars är det bara positivt från min sida, priset på det mesta är helt okej.
Kom till Hööks hemsida direkt genom att klicka på bilden.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback