Ingen bloggmotivation just nu

Ska bli skönt att komma till stallet imorgon, har seriöst totally bloggtorka... Ska även till skolan imorgon och hade inte missat något super viktigt egentligen men enligt mig är de det. Vi ska förbereda oss på svenskan och skriva någon uppsats inför NP och sedan var det genomgång inför NoNP om tyngdhet osv. Då börjar man inse att det är dax att dra fram böckerna och börja plugga igen... men det får bli på Torsdag som jag kan sätta igång med det.

Känns som att vad jag en skriver just nu suddar jag ut, för det är inget vettigt anyway. Men sådana dagar kan man ha..
Min kamera har inte kommit tillbaka och det även det känns som en EVIGHET...ååh;(

Jaja ska inte ladda upp en massa trök texter så färdig bloggat för idag! Får ta och rycka upp mig, Rodi gör mig nog glad igen:-)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback