inte kan man pusta ut än heller

Gymnasieval fixat, men låter de dock stå kvar ifall jag ångrar/vill lägga till något sen är det bara att bekräfta. Är sjukt nervös även fast det bara är det premiliära? Saknar min kamera så gryymt mycket, känns så onödigt tomt med all utrustning och objektiven här hemma.... men ingen komplett kamera. Jaja whatever:)
I helgen ska jag iallafall till stallet Lördag & Söndag. Jag längtar något enormt, har inte vart därute på nästan en hel vecka. Men har vart ganska skönt också, har hunnit pluggat flera kapitel i Fysik så ska vara rejält förberedd till nationella provet i NO som är om 2(?) veckor.

Har inte planerat något speciellt ridpass på Rodi i helgen faktiskt, får se vad det bli beroende på vädret. Vi får ju pengar på Fredag så om Elin har tid kan jag ju rida lektion för henne nån utav dagarna.
Ingen intressant vecka men har vart skönt att vara lite fri från allt, det var längesen man va! Dags att plugga lite till nudårå....

Ni får gärna komma med förslag på vad ni vill att jag ska blogga om. Detta är iallafall jag i ett nötskal för er som vill veta, kommer hem från skolan och sätter på mig myspys direkt;)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback