Man får inget gratis

Gick inte så mycket bättre idag med Aurora tyvärr, hon skaka och betedde sig konstigt fortfarande. Hon har dessutom en baksko som sitter löst så red inget idag, vi tränade i repgrimma istället för att se om jag fick nått igenom ibland var hon jätte duktig och fick mycket beröm och såg så nöjd ut. Resten utav tiden... ja..... åkte jag kana efter, och hon gjorde massa andra saker som jag inte tar upp här. Så tråkigt att hon fortfarande är såhär, ja känner mig helt misslyckad men så fort hovslagaren kommer så ska jag fortsätta med henne och se till att vi kommer på rätt spår igen för hon är ju en riktig pärla!
Skulle rida Bliki eller nån häst efter men tiden räckte inte till, men jag är jätte nöjd över det som gick bra och de ska vi vara:) Ja sånt här tillhör hästlivet, en häst är ju inte självgående och alla har dåliga dagar och vi får bara göra det bästa av situationen.

På väg hem åkte vi och satt upp affisher för boxningen, då stanna polisen bakom oss men kom aldrig ut så vi åkte vidare och efter ett tag hör man sirenerna eller vad de är och blåljusen, inte nåååå pinsamt alls xd Körförbud på bilen, 2012 kan inte börja bättre(y)

Bild på Atlas.




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback