Ny design

~så icke hästinlägg som det bara kan bli!~

Den nya designen borde synas
på era skärmar nu, dock inte på min men det tar ett tag för datorn att uppdateras så får kolla hur den ser ut på stilmallar. Ett tips till er som vill fippla med design, sätta in koder, ta bort, göra om osv. Skaffa en TESTBLOGG ifall allt skulle försvinna på eran riktiga blogg. Mycket smartare om man inte vill förstöra sin design:-) och jag är smart. Är ganska nöjd med själva designen men har fortfarande lite saker jag vill ändra/fixa
Medans jag är igång och skriver om ett rent icke hästinlägg - vilket jag nästan ALDRIG gör- så kan jag passa på att säga att jag inte har en aning om vad det är med mig och nattbloggning, det bara flödar ideér.




» wilma

jätte fin blogg! Grymt bra och kul att läsa!

gå järna in till våran och titta:D

2012-01-06 // 12:24:15
» Elin

tack!:) kollar redan eran;)

2012-01-06 // 12:32:43

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback