önskeinlägg

-Det bästa/starkaste och sämsta/svagaste med Rodi-
Jag har ju inte ridit han så länge (förutom 2010 men det var ett tag sen) så jag vet faktiskt inte riktigt, men ska försöka tänka efter.

Det bästa med Rodi är att han är så snäll och godhjärtad, man kan göra det mesta och han är alltid så glad och framåt. Eller ja, ibland kan han ju vara lite lat men det hör väl till de å;) Man lär sig så mycket på honom, en riktig pärla som jag tycker väldigt mycket om. Känns som vi känt varandra i evigheter. Han är inte rädd för saker alls, vilket är bra tycker jag!
En av hans sämsta sidor kan jag säga redan nu är att han är ganska svårfångad i hagen, man får ibland locka med knäckebröd eller lite havre. Men han är verkligen inte typen man bara kan gå fram till och sträcka fram handen och sedan tro att han ska nappa, nej det är snarare att an måste vara ganska smart själv för man kan säga att man får en chans sen är det kört. Jag har aldrig fångat honom själv men försökte förra gången, då fick han lite havre och knäckebröd och när jag precis skulle ta på grimman så slängde han sig bakåt och gick, men det var mitt fel. Jag var lite förhastig med grimman... Men jag lär mig väl "knepen":-)
Vet inte vad hans svagaste sida är, han är ganska cool hela han. 
Starkaste sidan är väl att han har så mycket energi.

En bild från globen




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback