Sista inlägget för ikväll. Så här kommer det bli!

Nu har Fanny kommit hem hit, och jag är stolt över att jag klarat alla mina "uppgifter" som jag som jag skulle göra ikväll.
Imorgon så kommer dagens planer se ut som så... Åker ganska tidigt då mina föräldrar ska stor-handla i Västerås, åker förbi min moster och hämtar kameran, sedan åker vi ut till stallet. Där tar vi in Rodi - Ska göra PRECIS som Eva gjorde, så kanske det inte tar så långt tid att ta in honom- fixar Rodi, longerar han och sedan rider vi till åkern barbacka. Fotar, äter, fixar lite mer i stallet:-) Sen får vi se vad vi gör!
Har även ringt till Frida nu, ska börja rida i Nellies & Emilys grupp nu. Så rolig hon är...skickade mess för flera timmar sen och det var tydligen dålig teckning så Frida skrattar samtidigt som hon säger ''HALLÅHALLÅHALLÅ haaaalllå?'' lär så himla roligt.... sedan lägger hon till " Jag han inte messa dig heheheheh" haha! Iallafall, måndag...Forsen.

Ska inte plåga er mer med framtids inlägg, drar ut nu med Fanny! Lite fortskrivet inlägg...



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback