tråkigt inlägg....

Til helgen ska jag till stallet, då har vi soppa i bilen så har ingen aning vad jag ska hitta på tills dess. Städa och passa på att vara med kompisar kanske? Vad ska jag blogga om i typ 4 dagar till och jag har dessutom ingen kameran endast min lilla som knappt fungerar. Jaja jag hittar väl på något, men dessa dagar framöver får ni räkna med lite tråkiga inlägg....
Har övertalat mamma imorse att beställa hem schabrak, nu är frågan Röd eller Blå? Rodi= Röd skulle nog passa i röd, men vill ha det blåa också. Haha ja, kanske jag kan förhandla lite med henne och köpa båda;)

Skulle så gärna vilja börja blogga med någon som har samma intresse osv, blir lite jobbigt att hela tiden själv försöka hitta bloggmotivationen hela tiden och försöka hålla bloggen vid liv..



» Idus

Det blir inga dåliga dagar eftersom du ska träna med mig heela veckan :) vi ska styrketräna och bli lite fit så att du kan mocka mer :)

2012-01-17 // 11:33:23
» Elin

HAH som om det skulle hända;-) du får dra iväg med pappsen istället

2012-01-17 // 15:22:02

jag skulle också vilja ha en blogg med någon annan, så om du vill så kanske vi kan ha en tillsammans;p

2012-01-17 // 17:11:46
» Elin

Ja det kanske vi kan:)

2012-01-17 // 18:03:19

Det skulle vara kul att inte behöva uppdatera 24/7:)

2012-01-17 // 18:52:30

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback