komplicerat inlägg....

Okey, så här känner jag nu: Jag orkar inte blogga, men jag vill så gärna blogga. Blev du förvirrad? 
 
Varför jag inte orkar blogga?, jo för jag är så trött på allt men inte för att jag mår dåligt eller något, jag mår superbra och är superglad- nemas problemas- men orkar inte med det här med att när jag blir irriterad om något som fastnar på hjärnan i veckor som bara ligger där å dallrar. Blir bara arg på personer som ni i detta fall kan läsa på inlägget under, vill inte peka ut något men kanske blir lite "inbrätt" ändå. Vill bara få ut det, så inte okej tycker jag det är. Är trött på in design, men kan inte göra något åt den nu då jag inte har några program.
 
MEN, jag vill så gärna blogga, för att det är för det första riktigt kul att dela med sig av livet, tankar, funderingar, text och bilder. Man kan ju inte direkt "skryta" om min statistik, men det skiter jag fullständigt i... att bara dem personerna sitter kanske varje dag och vill läsa min blogg och läsa om mitt liv lättar upp en hel del, det blir såå mycket roligare. 
Funderar faktiskt på att köpa en design av en riktigt duktig tjej som gör bloggdesigner åt många stora bloggar, vi har kontakt med varandra, dillrar lite ideer och sånt ibland men nu står det still för mig på den fronten. Men, men men, ja nu kommer detta "men"... jag flyttar ju snart, kommer inte bli detsamma, så känns onödigt att köpa en fin design när jag kommer lämna Rodi snart och kanske jag hittar en egen häst? Vi spar på den frågan ett tag:-) Och spärr två, ska kanske börja blogga med min snygga kompis så ja, Elin funderar vidare ett tag... chiao sålänge;)
 
LIVET ÄR HÅRT IBLAND;D



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback