Stort leende

Idag är jag extra glad, och det är inte för att jag ska iväg och jobba idag. Älskar mitt jobb men solen skiner, och efter jobbet blir det en kvällstur till stallet, min lillasyster halkar på tror jag. 
 
Funderar på att rida lite i paddocken och sedan prova "the secret one". Föressten, vet inte om jag skrivit att min lillasyster ska börja rida. Så nästa vecka ska vi till hennes ridlärare Lena, hälsa på hästarna och så ska hon få rida lite. Hon har bara "glidit" runt på Rodi och en shettis jag red för några år sedan, dessutom är hon hästrädd men efter att ha sett hur underbr Rodi är så har hon tjatat om att börja rida i veckor:-)
 
Nu ska jag sätta upp håret, och sedan dra till jobbet C: Tagga 8timmars å en kvarts jobb. Hoppas vi får många kunder idag. Har inga bilder så får bli en random, hihi, kolla vad söt man är- ser helt jävla drogad ut;)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback