Duktig häst!

Började dagen i stallet med att jaga Rodi, jaga och jaga, vi var flera personer som försökte tillslut fick E in han.
Rodi har blivit så vacker, stod och kollade förvånat på han i hagen när han sprang och började fundera inne i stallet... VAD har hänt? han såg tunnare ut och så vacker som vanligt. Magen, har faktiskt sjunkit in lite:-) Bra till tävlingen haha!
Packa in oss och åkte till Járnhestur banan, där gick Eva igenom lite saker med mig som jag ska tänka på, hur jag ska och inte skall göra osv. Drog igenom programmen, först T5:an, det gick helt okej. Vi får koncentrera oss extra mycket på ökningarna.
I V5 programmet gick det sjuukt bra så tror och hoppas vi hamnar på en bra placering. Skritten var bra, traven var as bra, galoppen var jätte bra men måste tänka på att drivadrivadirva och låta han springa, tölten satt som den ska!

Rabblar upp lite som jag ska tänka på inför Lördag: Jämn tygelkontakt, inte peta ut med tårna när jag driver, hålla han lite ställd och trycka ut han i kurvan och lite sånt:)
Har en film från galoppen men funderar fortfarande på hur jag ska kunna lägga upp den^^

Här är tre bilder från idag, mobilbilder..;)
Smygkik från banan. Går inte att blogga på appen så får göra det när jag kommer hem:) föressten, Rodi har gått ner i vikt och fått bort mycket av magen, såå snygg han är!!Wroom<3



lycka till på tävlingen! :)

2012-06-15 // 22:00:17

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback