Lite klättring:)

Har vart jätte flitig i stallet idag, fått massa gjort:) Mockade nästan alla boxar i stallet åt Eva, och gjorde lite nytta. Klockan rusa iväg som vanligt och jag ställde frågan " Vad f*n har jag gjort under dessa timmar?". Fanny ringde så jag och snälla Babsan hämtade upp henne så fick hon spendera sin tid hos mig.

Fanny fick lust att gå, så jag red ut med Rodi barbacka. Han tycker det är så himla roligt, vi red i skog och mark, och så klättrade vi vilket vi måste göra oftare! Hur kul som helst... sen lilla Fanny släpandes efter;) Så går det om man vill motionera ut med Elin ha ha.
Rodi har vart så gullig idag, har bara velat bli pussad och så söt som alltid.

Så, klätta är något vi måste göra fler gånger, och så han får lyfta på hovar vilket han ibland slarvar med.
Efter det så borsta vi Dimma och gick en promenad ned till sjön med henne, hon fick också lyfta på hovarna och gå i skogen vilket hon tyckte var spännande. Väl nere vid sjön tog hunden ett bad, simmade och roade sig, vi trodde Lera skulle frysa ihjäl men tydligen tyckte hon det var varmt. Det finns en liten "mini mini" strand, om man nu kan kalla det för de, där vi gick ned så fick Dimma nudda hovarna i lite vatten, i sommar kan man bada där när det är varmt:) Hon stod där och tyckte inte det var något konstigt och sträckte fram huvudet för att dricka.

Har precis duschat och Fanny har somnat på soffan, som vanligt. Dags för att grilla snart, ses och hörs♥



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback