Vill du hänga på?

Eddas hjältar behöver 3 deltagare till, till Lag- SM för att starta ett till lag. Är du intresserad eller vet du någon som skulle tänka sig vara med, kommentera här nedan så tar jag kontakt med er och våran ungdomsledare Tess, så får du/ ni mer info!
Om vi inte får ihop 3 deltagare till så kommer det bli reserver, så som sagt, hör av er om ni vill hänga på Edda gänget så får du mer info om träningar och uttagning.

Åker förhoppningsvis till stallet idag, men är inte säkert. Hoppas verkligen på det, ska pussa ihjäl Rodi och gosa, pussa och krama, pyssla och göra han så vacker som han alltid är. Haha, okej var lite ironisk, ska inte pussa ihjäl honom men har saknat han så mycket. Har liksom inte vart ute sen i Söndags, det känns kan jag säga. Vi ska isåfall rida i paddocken, sen om jag hinner ska jag promenera med Dimma och så måste jag smörja mina stövlar och snygga till lite här och där. Längtar till helgen, har så mycket roligheter på G:)


Skulle jag kanske kunna få lite information?:)

2012-03-22 // 12:47:36

Sv: tack för informationen, det var lite långt bort .. Kan inte åka ända till gbg ;)

2012-03-22 // 13:46:35

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback