Svävar på moln;)

Ojojoj vad mycket det är på sista tiden, jag och Rodi kommer vara med på en "hemlig grej"- kommer visas i bloggen senare- och nu har jag skrivit klart min ansökan om en till hemlig grej;) SPÄNNANDE!!
Blir lite nyfiken själv när jag skriver såhär, fast skillnaden mellan er och mig är att jag redan vet om vad som skall ske, NI läsare kommer få veta inom kort!

Dock är det en "negativ" sak denna vecka, och det är att jag troligen inte kommer åka upp till Wången på Söndag. Vi som beställt hem biljetter å allt, hmm... lärare är allt knepiga, skolan också för den delen, men ska kämpakämpakämpa!

Nån som kan gissa vad det är som kan gälla denna bild?;)




Tror du ska bli sommarlovs entreprenör! (Hur fan stavas de ? :P )

Kanske något med Islandshäst ridning med ? ;)

2012-05-15 // 18:58:12

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback