<3

Idag tog jag mig i kragen och gick ned till min gamla skola, träffade massa folk bland annat världens bästa Nellie<3 Värmde att se henne igen.
 
Vart ute i stallet riktigt länge på em till nu på kvällen, och ändå stressade jag ihjäl när min käre far kommer. För första gånger på över 4 veckor satt jag på Rodis rygg, han var verkligen inte sig lik. Han har ju knappt någon man kvar och vart ganska tunn ett tag - dock blivit rätt bra nudå- hans hals såg så smal och lång ut, lite roligt faktiskt då han påminner om en i smurfarna med sin man. Han är så trött och brist på energi kände jag, lite tung att rida och vart nästan lite ledsen då man märker att han börjar bli gammal, red ut från paddocken och red ut, bara myste och få upp energin igen. Har packat, smörjt alla saker och schamponerat roddan:) Vi provade även en sadel idag, suuper skön att rida i och man fick ett sånt bra stöd, så båda sadlarna åker med imorgon, så får vi se vilken det blir.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback